معرض

نشرة أخبار المتجوزين

نواصل مع حضراتكو نشرة الاخبار

بس الاول نقرا التعليقات اللي جت على ايميل البرنامج

تعليق من الحاجة حواء أم المحروسة وردة بتقول انها خايفة لاكلها

واحب اقولها لأ يا حبيبتي مش هاكلك طول مانتي ست شاطرة وبتابعي النشرة باستمرار

تعليق من ام جومانا وجنى بتقول انها متابعانا

وانا بقولها تسلمي وتعيشي عقبال مانجاملك في الفرح يارب

تعليق من المشاهدة المشاغبة سماء الفردوس فهمت منه انها بتشاور عقلها تقلد كاميليا

وانا بقولها ماتكبريهاش في دماغي انا كمان يختي

تعليق من سندسة ام مريم بتقول انها متابعانا

وانا بقولها يعلي مراتبك ويجبر بخاطرك قادر ياكريم

تعليق من ماريا بتقول انها  هي كمان حشرية زي حالاتي

بقولها ماجمع الا اما وفق ودا حال كل الستات الحمدلله

تعليق من سارة محمد بتقول ان كلمة زمن اغبر لاتجوز

بقولها معلش ياضنايا زلة لسان غير مقصودة بس هي دعابة مش سب زمن والله

تعليق من همتي صلاح امتي بتقول ان دمي زي العسل

انا بقولها انتي اللي دمك زي الشربات ياشربات انت

تعليق من المشاهدة درة بنقابي بتتهمني اني راجل

كدة برضو بقى انا راجل يا انسة حنفي ههههههههههههههههه

وبقولها والله مش تحيز للرجالة ضد الستات ولا حاجة بس بحب اننا نحط ايدينا على اخطاءنا ونحلها عشان نحافظ على الرجالة هههههههههههههههههههههه

تعليق من اتمنى رضاه بتقول انها مبسوطة من النشرة

وانا بقولها انتي لسة شوفتي حاجة هههههههههههههه

تعليق من ام رقية بتقول ادي النشرة ولا بلاش

وانا بقولها ادي الستات العسل ولا بلاش

تعليق من المشاهدة سجودة بتقولي بتجيبي اسامي الستات دي منين

وانا بقولها اكيد معجبة بالأسامي ونفسك اختارلك اسم للنونو اللي جاي يا عفريتة هههههههههههههههههه

 

أضف تعليق